Welkom op onze reisblog!

18 april 2017 - Zwolle, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze droomreis die zal starten op 10 oktober 2017. We zullen 1 maart 2018 weer landen op Schiphol. Het plan was om 3 maanden weg te gaan, maar met al onze wensen werd dit al gauw 4,5 maand. 10 Oktober lijkt ver weg, maar toch komt het stiekem best dichtbij. Misschien maar goed ook, we hebben nog genoeg voor te bereiden. Er komt namelijk veel bij kijken zijn we wel achter gekomen. Zo moeten we nog onze inentingen halen, visums + nieuw paspoort aanvragen, backpacks kopen, en ga zo nog maar even door. Maar het belangrijkste.... de vliegtickets zijn geboekt!  Met dank aan Kilroy! De volgende landen zullen we bezoeken (op volgorde v/d reis): Chili, Bolivia, Costa Rica, Nieuw-Zeeland, Australië, Vietnam en de Filipijnen. Onderweg hebben we een tussenstop in Miami waar we 3 dagen zullen verblijven en in Los Angeles waar we 2 dagen zullen verblijven. Nieuw-Zeeland stond eigenlijk niet op de planning, maar als we daar dan toch moeten overstappen kunnen we er net zo goed een week blijven.
Vanaf Australië vliegen we naar Kuala Lumpur (Maleisië) en vanaf daar moeten we nog vluchten boeken om in Vietnam en de Filipijnen te komen. Vliegticket vanaf de Filipijnen naar Amsterdam staat al wel vast.

Vind je het leuk om op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! We hopen dat jullie op deze manier een beetje kunnen meegenieten van onze reis.

1. Reislogger:
    18 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gerda ter Borg:
    18 april 2017
    Wat een prachtig vooruitzicht Brenda en Stef.
    Wij wensen jullie onwijs veel reisplezier en heel veel
    succes met alle voorbereidingen.
    Lieve groeten van Eric en Gerda.
  3. Ellen:
    18 april 2017
    Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie! Xx
  4. Do:
    Hee Bren & Stef,

Leuk dat jullie een blog gaan bijhouden! Het klinkt als een geweldige reis en fijn dat jullie al veel geregeld hebben. Succes nog met de laatste voorbereidingen en wij hebben ons aangemeld voor de mailingslijst.

Veel liefs xxx
    Do & Daan
  5. Wilma oosterbosch:
    18 april 2017
    wij houden het hier in de gaten wat jullie allemaal gaan doen
  6. Nico en Lia oosterbosch:
    19 april 2017
    Fijn dat we op deze manier jullie reis met verslagen en foto's kunnen volgen.
    Wat een vooruit zicht.
    Lia en Nico.