Welkom op onze reisblog!

18 april 2017 - Zwolle, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze droomreis die zal starten op 10 oktober 2017. We zullen 1 maart 2018 weer landen op Schiphol. Het plan was om 3 maanden weg te gaan, maar met al onze wensen werd dit al gauw 4,5 maand. 10 Oktober lijkt ver weg, maar toch komt het stiekem best dichtbij. Misschien maar goed ook, we hebben nog genoeg voor te bereiden. Er komt namelijk veel bij kijken zijn we wel achter gekomen. Zo moeten we nog onze inentingen halen, visums + nieuw paspoort aanvragen, backpacks kopen, en ga zo nog maar even door. Maar het belangrijkste.... de vliegtickets zijn geboekt!  Met dank aan Kilroy! De volgende landen zullen we bezoeken (op volgorde v/d reis): Chili, Bolivia, Costa Rica, Nieuw-Zeeland, Australië, Vietnam en de Filipijnen. Onderweg hebben we een tussenstop in Miami waar we 3 dagen zullen verblijven en in Los Angeles waar we 2 dagen zullen verblijven. Nieuw-Zeeland stond eigenlijk niet op de planning, maar als we daar dan toch moeten overstappen kunnen we er net zo goed een week blijven.
Vanaf Australië vliegen we naar Kuala Lumpur (Maleisië) en vanaf daar moeten we nog vluchten boeken om in Vietnam en de Filipijnen te komen. Vliegticket vanaf de Filipijnen naar Amsterdam staat al wel vast.

Vind je het leuk om op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! We hopen dat jullie op deze manier een beetje kunnen meegenieten van onze reis.